reklama

S PPP na večné časy a nikdy inak

Milý Maximilián, na úvod dovoľ, aby som sa ti ospravedlnil za malé komplikácie, ktoré sa vyskytli v poslednom čase a ktoré trochu narušili priebeh nášho spoločného projektu. Môžem ťa uistiť o tom, že to boli iba dočasné problémy a že už čoskoro pôjde opäť všetko podľa nášho spoločného plánu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Uznávam, si právom nespokojný, veď si do nášho spoločného projektu investoval už nemálo stoviek miliónov a bol by si rád, keby sa ti konečne vrátili. Všetko to prekazil ten hlúpy Jano. Človek by povedal, že nevie porátať ani guľôčky na pátričkách a on nás pritom prekukol a rozbil nám taký nádherný kšeft. Cenu diaľnic znížil na polovicu! Debil! Ešte šťastie, že nám tam dlho nekafral do kapusty. Neviem si predstaviť, koľkú škodu by narobil za štyri roky. Čo ja mám teraz práce s tým, aby som to dal znovu do poriadku. A všetko musím robiť sám. Ten idiot Ľubo je všetkým iba na smiech. Novinári si z neho už iba srandu robia. Ten už naozaj nie je na nič použiteľný. Ale nedá sa nič robiť, je to Vladov človek, tak sa musím mierniť. Upracem ho niekde, dám mu nejakú trafiku, aby bol Vlado spokojný, nech mi už dá pokoj. A ten môj Jano ma tiež naštval. Veď on vraví presne to, čo ten hlúpy Jano! Debil, jeden aj druhý! Že žiadne PPP, že je to pre štát nevýhodné! Ale ja som mu zdvihol mandle! "Na toto som ti dal funkciu, aby si takéto drísty kvákal?" povedal som mu. Už si dá pozor. Veď on si vie dobre zrátať dve a dve, vie o čo by mohol prísť, keď ma naserie. A do toho ešte tá súťaž s tým tunelom! Veď tam všetci ponúkajú štvrtinové ceny, ako pred dvomi rokmi Ľubo na môj príkaz podpísal. A ja toto všetko musím dávať na poriadok, ja musím ľudí presviedčať o tom, že pre štát je výhodnejšie platiť viac ako menej. Vieš čo to dá práce? Na peniaze sú ľudia strašne citliví. Našťastie iba na svoje a nie na štátne. Ale na cenu na ktorej sme sa dohodli to už asi ani ja nedokážem natiahnuť, ani keby som sa rozkrájal. Ešte, že ten náš nápad s diplomom zabral a Jano má teraz iné starosti ako riešiť naše veci. A keby sa aj ozval, aj tak ho už ľudia nebudú počúvať. A keby áno, tak pripomenieme zase padáky, alebo nejakú inú hovadinu. Neboj sa, ja už niečo vymyslím. Len keby som mal okolo seba schopnejších ľudí, keby som nebol na všetko sám. Ale ja to zvládnem, neboj sa, čoskoro sa karta obráti a opäť to rozbehneme. Dovtedy prosím ťa vydrž a aby si vedel, že to myslím dobre, posielam ti nejaké drobné navyše plánu. Ako predzvesť budúcich svetlých zajtrajškov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S úctou, Tvoj Robert

P.S. Uvedený list je úplná fikcia. Prípadná podobnosť mien s menami v reálnom živote je čiste náhodná.

Ján Žatko

Ján Žatko

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  62x

Konzervatívec v politike aj v živote. Zoznam autorových rubrík:  Devínska Nová VesRozhovoryBratislavaPolitikaKanadaOsobnostiPrírodaZaujímavostiFotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu