Bohovský marketingový ťah

Autor: Ján Žatko | 16.3.2012 o 7:06 | Karma článku: 11,17 | Prečítané:  2538x

Zrodil sa nový marketingový génius. Ten starý dokázal v nedávnej minulosti urobiť z vody Coca-Colu. Dôsledky znášame dodnes. Ten nový dokázal z ničoho vybudovať politickú stranu, ktorá schovala do vrecka všetkých doterajších významných stredopravých politikov.

 tvnoviny.sk

Keď pred viac ako mesiacom oznámil Igor Matovič Eugenovi Kordovi že má bohovský marketingový ťah, aby išli všetci 150 kandidáti na detektor lži, Eugen Korda mu povedal, že je to šialený nápad.

Nebol to šialený nápad. Nebol to ani náhly výplod blázna. Bol to chladnokrvne vypočítaný ťah marketingového génia. Zabil ním dve muchy jednou ranou. Zbavil sa nepohodlných ľudí na svojej kandidátke, ktorí by sa do parlamentu určite dostali a u ktorých mohol s istotou rátať, že budú v parlamente uplatňovať naozaj samostatnú, nezávislú politiku. Zároveň sa predviedol ako jediný neohrozený bojovník proti korupcii, ktorému stroj napísal potvrdenie o tom, že nikdy v živote nedal úplatok. Aj keď predtým tvrdil, že ho vlastne dal. 

Peter Schutz napísal 6.2.2012 tieto slová: "Matovič zašiel priďaleko. Je buď blázon, keďže hop alebo trop celej listiny môže visieť na zopár neobyčajných ľuďoch, ktorí zrejme opustia loď. Keby si, naopak, týmto ťahom pomohol, tak je marketingový génius."

Dnes už vieme, že Matovič nie je blázon. A môže nás tešiť aspoň to, že vďaka nemu v novom parlamente rozhodne nuda nebude. Pretože je marketingový génius.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Architekt: Nikde som nezažil to, čo na Námestí slobody

Socializmus na Námestí slobody architektovi neprekáža, dôležitá je funkčnosť.

ŠPORT

Pálffy kritizoval Lintnera, ten okamžite reagoval

Ďalší spor v slovenskom hokeji?


Už ste čítali?